Battlefield 3: Již brzy se dočkáme této úspěšné série

Tagy:  Battlefield 3: Již brzy se dočkáme této úspěšné série, Battlefield, 3, 2011, akční hra, hra, games, gamesa

Sponzorované odkazy:

Battlefield 3: Již brzy se dočkáme této úspěšné série

Již tento rok se dočkáme dalšího pokračování velmi kvalitní a úspěšné herní série. Na tento díl čeká více než hrstka fanoušků a hráčů. Od této hry se očekává, že autoři vymyslí něco nového a bude to takový menší „obrat“ válečných her. Battlefield, to je hra, která má neskutečně velké zastoupení, jak u nás, tak v zahraničí. Fanouškovská podpora je zkrátka velice kvalitní. Když se na nějakém PG portálu napíše něco o Battlefield, všichni fanoušci této série se seběhnou a snaží se zjistit více informací atd. Pojďme si teda Battlefield 3 představit.

Bude to letošní hit?

Začneme pěkně od začátku. Battlefield 3 by měl plnohodnotným pokračováním Battlefieldu 2. Mezi těmito dvěma díly jsme se ovšem dočkali dalších pokračování (datadisků), např.: Battlefield: Bad Company 2. Z tohoto dílu si má vzít třetí díl to nejlepší, co hra nabízí. Pozor! Základ má být z dvojky, na kterou fanoušci nedají doslova dopustit. A kdo vůbec na tomto díle pracuje? Jsou to velice známi a zkušeni autoři ze studia DICE. Studio DICE má kvalitní, ale i negativní ohlasy. DICE se stali něčím novým, tzv. univerzálními tvůrci multiplayeru. Jejích posledním dílem byl poslední dél né tak velice chválený Medal of Honoru. SP vytvořili autoři ze studia Danger Close, o multiplayer se postarali právě DICE. V tomto roce vytvořili opravdu mnoho MP her a co si budeme povídat, během pár měsíců udělat opravdu kvalitní MP se jen tak nedá. Bohužel na to doplatil i Medal of Honor.

Právě toto je naše největší hrozba. Proto si nejen já, ale určitě i ostatní kladou otazku:„Zvládnout to?“. Tentokrát studio DICE nepracuje jen na MP, ale pod svá křídla si vzali i SP – tudíž celou hru. Hra by měla vedle síťové části obsahovat i kompletní kampaň a nezapomnělo se ani na tu kooperativní. Doposud víme, že se hra bude odehrávat někde v Paříži, New Yorku a Teheránu kolem roku 2014. Během pár rozdaných rozhovorů pro různé portály, dali autoři jasně najevo, že se nebude jednat o žádné sci-fi. Hra by se měla odehrávat na takových místech, kde se doposud ještě nepřihodilo nic. Představte si, že s bandou mariňáků máte udržet hlavní část Paříže, či nějaké území kolem Eiffelovi věže. Do dnešní doby se ještě takovými místy žádné studio neprezentovalo. To také znamená, že se dočkáme bojů ve velkých městech.

K zobrazení tohoto dílu se postara zcela nový engin a to, Frostbite 2, který bude plně podporovat DirectX 11 a pozor! Nebude podporovat Windows XP, tudíž tento díl na tomto systému nezpustíte. Tento zcela nový engin, který hra nabídne, by se měl postarat o co nejreálnější zobrazení všech různých scenérií. Jako v předešlých dílech nebude problém destrukce, pěkně bez sebemenších problémů zbouráte celý dům. Jejich studio nás upozorňuje na to, že se nejvíce budou soustředit na pohyb a chování vojáků. Podle všech přístupných informací to vypadá, že by jste neměli rozeznat virtuálního vojáka s realným. Samozřejmě todle berme s rezervou. Nejvíce zajímavé je to, že pohyb vojáků v SP a MP má být dosti odlišný.

Jedním z největších zatím představených vylepšení má být možnost během boje zalehnout. Tím získáte větší oporu pro zbraň a budete tak i na větší vzdálenost přesnější ve střelbě. Budete se tak moci schovat třeba do trávy a znemožnit nepřátelům se do vás lehce trefit. Současně budete moci využít i překážky a výstupky ve hře jako oporu pro zbraň a znovu zvýšit přesnost zásahů. S lepší možností schovávání ovšem musí být upraveny i další atributy hry, aby se většina hráčů jen neschovávala a zakempovaní nevraždili všechno, co se v okolí šustne. Mělo by být daleko lépe identifikovatelné, odkud váš protivník střílí, třeba záblesky při střelbě. Dalším z opatření je kamera po vaší smrti. Pokud si nestačíte všimnout, odkud výstřel přišel, kamera vám během několika vteřin naprosto přesně ukáže, kde se protivník schovával. To by podle tvůrců mělo zaručit, že na tom obě strany budou naprosto stejně a ani jedna nebude mít výhodu.

Ve hře by se měly znovu objevit pojízdné dopravní a bojové prostředky a to včetně helikoptér a letadel. Hráči na počítačích by měli být o něco zvýhodněni, což znamená třeba lepší grafiku a pokročilejší možnosti nastavení. Překvapivá je informace, že na PC si budeme moci zahrát na jedné mapě až v 64 lidech, kdežto na konzolích to bude „jen" 24 hráčů. To klade ještě větší nároky na tvůrce, a sice vybalancovat mapy tak, aby se daly v obou maximálních počtech hráčů bez problémů hrát. Už nyní je dokonce možné si hru předobjednat. Nabídka to může být hlavně pro fanoušky série lákavá, protože každý kdo si hru předobjedná, dostane zdarma rozšiřující balíček s názvem Back to Karkand. Ten by měl obsahovat čtyři populární mapy z Battlefiedu 2, samozřejmě přepracované do nového enginu, a to včetně původních zbraní a některých vozidel.

Prvotní informace vypadají velmi zajímavě. Datum vydání je bohužel ještě daleko, mělo by se jednat o podzim tohoto roku. Kromě verze pro PC je v přípravě i verze pro konzole Xbox 360 a Playstation 3.

VIDEO

Závěrem

V této době už je toho opravdu hodně,.co pár dnů nás studio zahlcuje obrázky, informaci, videama. I když hra vychází až někdy na podzim, tak vše nasvědčuje tomu, že hra bude vypadat parádně a ve světovém žebřícku her se usadí velmi vysoko. Dovolím si tedy říci, že tvůrci CoD by měli přijít s něčím ještě více „nabušenějším“.

pozn. redakce

Screenshoty použité v tomto článku byly převzaty z webu ABCgames.cz a také schváleny adminem webu ABCgames.cz.

Článek Battlefield 3: Již brzy se dočkáme této úspěšné série byl publikován 10. dubna 2011 v 00.00 v rubrice Hry. Autorem článku je Přemysl Maier. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...