Nacházíte se: Úvodní stránka > PR články a Hry > Harold Halibut - A Handmade Adventure Game - Humorná adventura z podmořského světa
Sponzorované odkazy:
Milovníci a milovnice dobrodružství, co byste řekli na adventuru plnou humoru, ve které hraje velkou roli vesmírná loď, která se však nenachází ve vesmíru, ale pod vodou? Rádi bychom vám představili připravovanou hru z Kickstarteru – Harold Halibut – A Handmade Adventure Game, která by měla vyjít v lednu 2019.
Harold Halibut je moderní adventura, která se soustředí na vypravěčství a průzkum. Prostředí je poněkud atypické, ačkoli se často nacházíme ve vesmírné lodi, jsme uvězněni pod vodou na vzdálené vodní planetě. Harold, coby vrátný a laboratorní asistent profesorky Jeanne Mareaux, se snaží získat její pozornost tím, že by opravil onu vesmírnou loď.
V 70. letech byla vyslána generační loď jako poslední šance k přežití jinde. Chabé plánování a nesmyslné boje v kokpitu však způsobily, že loď havarovala na planetě, která se ukázala být planetou vodní. Harold se narodil před nárazem lodi.
Plánem tedy je najít způsob, jak znovu spustit loď a dostat se z vody, avšak planetu obývá velmi rozmanité obyvatelstvo, které si občas navzájem stojí v cestě. Klíčem je adaptovat se a stát se součástí tohoto utopicky-křiváckého světa. Je jen na vás, jak se budete angažovat v konverzacích s ostatními, jelikož máte možnost ovlivnit Haroldovu osobnost.
Budete bloudit po Stanici a můžete se připravit na různé věci a zvuky okolo. Buďte ale opatrní. Pokud například zničíte věc, kterou jste měli nechat na pokoji, můžete na sebe uvalit něčí dlouhodobou zášť. Způsobů, jak si krátit čas, zde existuje několik. Můžete být náhodně vyzvání na palcový zápas, nebo se můžete jít jen tak zrelaxovat do planetária a spočítat, kolik uvidíte divných ryb. Samozřejmě se můžete prostě jen tak poflakovat. Anebo vlastně cokoliv, co uznáte za vhodné. Objevujte svět, mluvte s ostatními a užívejte si vypracované detaily!
A samozřejmě nebude chybět ani nelidský vodní druh, o kterém zatím mnoho nevíme, ale je tam. Někde tam je.
Jak už název hry napovídá, grafika hry nebude jen tak nějaká. Absolutně vše, co lze vidět ve hře, je ručně vyrobeno v dílně, s použitím klasických sochařských, sádrokartonových a loutkových technik. A to včetně vlaků, stromů a ostatních detailů. A co k tomu vývojáře Harold Halibut vedlo? Prý láska ke stop-motion filmům a dětská nostalgie. Mimo jiné i respekt k tradičnímu umění. Ve videu jeden z teamu Slow Bros. řekl „Na ruční práci něco je, je to prostě něco, co nemůžete nahradit počítačem. Chtěli jsme něco, z čeho bude cítit tradiční stop-motion filmy a zároveň trocha toho digitálního světa.“
Co se týče finančních cílů, tím hlavním cílem kampaně je 150,000 €. Každých dalších 50,000 € přinese další bonus, například při 300,000 € bude ve hře pár dalších míst, 350,000 € přinese nové postavy a 500,000 € dokonce i krátký filmový prequel.
Sponzorované odkazy:
HerniMag.cz - magazín o hrách (ISSN 1802-8551)
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.