World of Warcraft: Cataclysm

Tagy:  wow, world, warcraft, cataclysm, World of Warcraft: Cataclysm

Sponzorované odkazy:

World of Warcraft: Cataclysm

Dlouhé čekání všech fanoušků nejúspěšnějšího MMORPG světa konečně začátkem prosince skončilo. Tato hra už po 2 dnech zaznamenala rekord a to: Za 2 dny se prodalo 3 miliony kopií. Pojďme si teda představit toho našeho rekordmana.

Hlavní postavou datadisku je Deathwing, typický maskot Cataclysm. Právě kvůli němu se to všechno stalo a Deathwing způsobil celou proměnu světa. Především tedy narušil rovnováhu celého systému, tudíž došlo k proměně celého klimatu, a tak velká část změn pochází právě z razantních proměn počasí napříč celým Azerothem.

Příběh? Máte se na co těšit!

Zapomeňte na lokace jaké jste znali v původním World of Warcraft. Přepracování se dočkal každý metr hry, ale doslova každej. Celý proces levlování nové postavy nabral jiných rozměrů, všechno musíte prozkoumat znovu, stará známá místa jen těžko poznáváte. S tímto přepracováním je spojeno i vizuální zpracování, které se pochopitelně nese ve stejném stylu, ovšem grafika je kvalitnější. Staré lokace totiž opravdu byly staré, a tentokrát je vizuální zpracování hezčí.

Zvýšení levelů

Vzhledem k přepracování starého světa zůstáváme právě v něm a nepřibyl žádný nový kontinent jako v předchozí dvojici datadisků. Hlavními městy se tak opět stává Orgrimar (Strormwind). Objevily se v Azerothu ale i nějaké nové lokace, a při levelování na 85 úroveň se dostáváte i do starých a předělaných zemí. Vaše začátky po 80. levelu mohou vést do dvou lokací. Z nových lokací, které můžete navštívit při dalším levelování je podvodní Vash'jr. Musím uznat, že nové úkoly jsou stále zábavné, i když jde stále pořád o to samé. Každá zóna nabízí nějaký příběh, s nímž se nazačátku seznámíte a když splníte všechny úkoly, tak je tento problém vyřešený.

Změny na každém rohu a u každé postavy!

První změny se týkají každého povolání a téměř všeho, přišly už krátce před vydáním Cataclysm prostřednictvím patche. Když jsme u těch změn tak za zmíňku stojí: odstranění many u huntera, který používá energy Rogue, Warlock už nemusí sbírat do batohu Soul Shardy a jejich používání je efektivnější; Priest má novinku v podobě Shadow Orbů. Ve hře přibyly pouze dvě nové rasy – Goblin u Hordy a Worgen u Alliance. Pokud začnete hrát za jednu z těchto ras, čekají vás naprosto nové úvodní lokace, ve kterých začínáte. Jmenují se Kezan a Lost Isles.

Nové dungeony

Na řadě je eng-game obsah. Je to to, co vás čeká po získání maximální 85. úrovně. Základ je typický – vylepšení a vypracování vašich profesí, plnění daily questů a získávání reputace na různé odměny. V tomto směru jsou možnosti vcelku omezené, i když to se bude určitě ještě měnit s příchodem dalších obsahových questů. Přibyly čtyři nové dungeony pro levely i nižší než 85 a pět instancí pro 85 hráče. Každý z nich potom nabízí obtížnější heroic verzi s lepšími odměnami.

Závěrem

Cataclysm se bez větších pochyb vydařil. Mohli bychom říci, že Cataclysm je úplně nový svět. Prakticky nic ve hře totiž nezůstalo při starém a jde rozhodně o nejlepší datadisk k této hře. Hru jsem už zkusil a i když mě WoW nebere, tak tento datadisk mě překvapil a zaujal, ale určitě nejen mě. Proto Cataclysm doporučuji i těm, které WoW nebere.

Hodnocení: 95 %

Výhody:

  • grafika
  • prostředí

Článek World of Warcraft: Cataclysm byl publikován 4. února 2011 v 00.00 v rubrice Hry. Autorem článku je Přemysl Maier. Pro diskusi slouží komentáře (2).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...

Podobné články

Prosím čekejte ...