Crysis Warhead

Tagy:  Crysis Warhead, Crysis, CW, CryTek

Sponzorované odkazy:

Crysis Warhead

Předpokládám, že hru Crysis nemusím dlouho představovat. Německé studio CryTek vytvořilo hru, která kladla důraz na perfektní grafiku, realistické zpracování a skvělé fyzikální vlastnosti. Není tedy výjimkou, že ve hře můžete sestřelit ptáka z oblohy, rozbít prakticky cokoliv či snad likvidovat nepřátele na tisíce způsobů. Hru si tedy zamilovalo spoustu hráčů a firma CryTek za ni dostala mnoho významných ocenění, ale tvůrci stále nebyli spokojeni s číslem jež značilo počet prodaných kusů, a proto se rozhodli o druhý díl Crysis s podtitulem Warhead (CW).

Příběh

Popravdě, když se podíváme na konec původního Crysis zjistíme, že příběh je opravdu velice otevřený a v CW bychom tedy čekali jakési zakončení. Tak se ovšem bohužel nestane. Děj je totiž koncipován podobně jako v prvním díle, jen je nahlížen malinko z jiného pohledu. Hlavním hrdinou zde bude takzvaný Psycho, kterého bude občas střídat Nomad. Oba dva si libují v drsné akci a oblečeni v nanosuitu budou kosit jednoho Severokorejce za druhým. Příběh samotný, ale rozhodně nepředstavuje nějaké převratné novinky. Například budete zachraňovat nerudného pilota nebo infiltrovat do severokorejské jaderné ponorky. Zároveň budete svědky toho, jak se kvůli invazi mimozemšťanů promění nehostinná džungle v polární pustinu. Celou tu dobu má však Psycho jasně daný primární úkol, který spočívá v dopadení generála Leeho, který prchá s mimozemským artefaktem.

DeadmanDeadman

„Jé to jsem ještě neviděl!“

Tak přesné tuto větu v CW asi mnohokrát neřeknete. Přestože si Crysis Warhead hraje svou samostatností na svébytný produkt, v zásadě je to pořád jenom datadisk, který přináší nové mise do již osvědčeného konceptu a mění přitom minimum věcí. Navíc hrací doba je odhadována cca na šest hodin. Nicméně je pravda, že díky několika úrovním obtížnosti si můžete tuto akci slušně prodloužit. A prožitek z výborné akce to je právě to, co umí Crysis opravdu na jedničku. Čert vem, že jsou některá místa od originálu k nerozeznání, toto střílení, demolování a řešení různých situací je prostě ukrutná zábava, která chytne a nepustí. Díky kvalitní umělé inteligenci, kdy se nepřátelé kryjí, schovávají, snaží se vás obejít a oklamat, se tak do hry dostává slušná náplň taktického myšlení.

Two uzisTwo uzis

V přestřelkách si připadáte jako ve skutečně naléhavé situaci. Dost se na tom podepisují časté exploze, kterých rozhodně přibylo a které vypadají ještě lépe než předtím. Třeba s takovým granátometem můžete poměrně slušně rozsvítit okolí nehostinné džungle a dát tak najevo že pánem ohně jste vy. Nebo když usednete za volant nového transportéru, jenž je vybaven kanónem s pořádným kalibrem, stačí pár výstřelů a pronásledující vozidla létají zapálená vzduchem.

BoomBoom

Bude stále platit, že si Crysis zahraje pouze někdo?

Na tuto otázku nám vývojáři slibují, že Crysis Warhead by mělo být optimalizováno pro mnohem slabší stroje, než které byli potřeba na první díl. Obecně se tvrdí, že na to abyste si zahráli CW vám bude stačit sestava, jejíž cena nepřesáhne 10 000 Kč. Ovšem dobře všichni známe tyto marketingové chytáky, takže si spíše počkejte, co ukáže čas. Crysis Warhead pochopitelně opět běží na CryEnginu 2, který je prostě dokonalý.

Boom2Boom2

HW nároky na hru Crysis Warhead:

Operační systém: Windows XP/Vista

Mechanika: DVD

Procesor: 2800 MHz

Operační pamět: 1024 MB RAM

Grafická karta: 3D grafická karta se 128 MB

Závěrem

Pokud jste hráli první díl Crysis a jeho jedinečné zpracování vás okouzlilo, pak neváhejte a zainvestujte do Crysis Warhead, protože vám nabídne nové mise, nové hrdiny, a opět si užijete spoustu zábavy. Pokud však na tuto hru nemáte dostatečné silné PC a nemohli byste si vychutnávat to, v čem je tato hra opravdu revoluční pak si myslím, že je to zbytečná ztráta peněz. Na začátku jste mohli shlédnout intro k prvnímu dílu Crysis, nyní se můžete podívat na to, jak vypadá úvodní intro ke Crysis Warhead.

Koupit Crysis Warhead za 799,–Kč

Článek Crysis Warhead byl publikován 12. října 2008 v 06.00 v rubrice Hry. Autorem článku je Martin Hošek. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...